1asel-duru Emineo98 çok erken daha kese oluşumu yeni başlıyor olabilir bir hafta sonra net görünür bende 4 haftalıkken gittiğimde kese daha yeni tutunmuş dedi doktor değerlerim 6 binin üzerindeydi
Pmr94 Bende yeni hamileyim 4+4 keseyi görmek için kalp atışı için 1 hafta daha beklicem çünkü çok erken insan stres oluyor git gel
prensim660 Kızlar benim regl olmam gereken gün beta 8.2 çıktı 4 gün sonra 19.7 çıktı normal mi yükselir mi sizce
DmlnrKrnz Merhaba kızlar adetimden 1 gün önce beta değerim 127 çıktı sizce ne zaman doktora gitmeliyim
halime141710 Emineo98 beta değerinizi 5000 üzerinde olması gerek kesenin görünmesi için. Benim size nacizane tavsiyem adetin üzerinden tam 10 gün geçsin öyle gidin Allahını da izniyle bebeğinizi de görürsünüz Ben öyle yaptım tam 10 gün geçti gittim hem kalp atışını hem bebeğimi gördüm ❣️🥰👶 Biraz sabredin derim ve bende çok sabırsız biriydim bu arada bunda sabrettim ama 🤣
esmay93 Ben 5 haftada gördüm keseyi henüz bebek yoktu,şimdi 7+1 olduk yarın kalp atışı için gitcez,5.haftadan sonra kese net görülebilir