Merhaba , 4 hafta önce Serklaj oldum . Hamileliğimin başından beri oksapar ve coraspirin kullanıyorum . Kan pıhtılaşması problemi yaşadığım için.
Doktorum Serklaj sonrası varis çorabı verdi. Hem pıhtılaşmam olup kan sulandırıcı kullandığım için, hem de sürekli yattığım için.
Sizler bu tüm Serklaj döneminde varis çorabı kullandınız mı ? Açıkçası bir aydır kullanıyorum ama daraldım artık