Nur92 Arkadaslar 30 haftalık hamileyim sol elimin orta parmakları uyuşuyor, karıncalanıyor aynı durumda olan var mı acaba ?
eminergunn Nur92 evet cnm bnmde öyle 😊 doğsa da normale dönse şükür namazı kılacağım çok sinir Bi durum
Sarperinannesi Nur92 merhaba bende de aylarca aynı durum oldu dr um hamilelik sebebiyle sinir sıkışması oluyor dedi ve bunun için hala b12 kullanıyorum inanılmaz işe yarıyor, dr unuza danışıp sizde belki kullanabilirsiniz :)
Minnakkkk Nur92 benım de öyle canım 38 deyım sol orta parmağım ozellıkle küt küt ses çıkıyor ve uyuşuyor.ozellıklle gecelerı daha cok oluyor
Aysehatun Nur92 benimde öyle sabahladı sağ el sol ev şişiyor zaten ödemim çok fazla birde elimi açıp kaparken zorlanıyorum dördüncü parmak ve orta parmaktan sesler geliyor ben son 10 gündeyim doktorum normal diyor 38+4
deletedmom6295 Nur92 bütün gün uğraşmak gerekmiyor bunun için telefonlar büyük olduğu için karpal tünel gibi ağrı ve uyuşma yapabiliyor bu durum