serabistan ben test yapmadım kan verdim umudum yok ama olsun . Çok kötü hastayım ateşim sürekli 37.5-39.5 arası gidip geliyor yumurtlama 2 si çatlama 3 ocak, 29 Aralık ve 1 Ocak değerlendirmem var , bat 19 u kan verdim hayırlısı olsun yoktur ama bi umut İşte