TansuTalay Kızlar yüüzmde aşırı derece leke ve boynumda kücük kücük et benleri oluştu böyle olan varmı geciyomu yoksa kalıcımı bunlar.
TansuTalay yagmurmercan doktora sordum da bn pek umursamadı aldırırsın et benleri bndede var dedi geciştirdi 😃