nur34_ Leylaberk cok duydum son zamanlarda cok tercih edildi kulagimada hos gelmiyor canim iki isim koyucaz kizimiza birini ben birini babasi oda asel diyor bakalim artk
s100516 Leylaberk sadece ikra olamazmı? İki isim çocukta zor oluyor ben kayınbaba adı koydum oğluma yanına beğendiğim ismi ekledim keşke tek isim olsaydı diyorum şimdi ikinci bebeğime hamileyim tek isim koyacağım 😊
Leylaberk s100516 İkra eşim istiyor ama ben sevmedim anlamı oku demek o yüzden ikinci isim olarak olabilir sadece dedim o yüzden yoksa içime sinse tek olsa da olur
gizem3572 Leylaberk aynisini yasadim evlenmeden once bile asel diyordum kiz oldugunu ogrendik esimin iki kuzeni dogum yapti ikiside asel koydu asiri sogudum ve masal koydum 🤲😍 soyledigimde herkes masali daha cok begeniyor
Leylaberk gizem3572 valla bende daha 3. Haftada dedim asel diye hatta asel Lina istedim seçim asel İkra olsun dedi tam rahatladık isim tamam derken böyle oldu masal öykü eylül bunları sevmiyor eşim ☹️bana kalsa bende masal veya eylül bırakırım
gizem3572 Leylaberk umarim icine sinen bir isim bulursun bizim ❤️ alvina masal ❤️int bulduk alvinayi hergun deli gibi kiz isimlerine baktm sonunda karar verebildik 🤭
Leylaberk gizem3572 inşallah canım benim eşim hiç bir şey beğenmiyor 50 tane isim önerdim zor tamam demişti asele
Ravza-yigit Leylaberk Ben kızıma Ravza ismini koydum çocukluk hayalimdi birgün kızım olursa adı Ravza olacak derdim hep çok şükür Rabbim nasip etti herkes de çok begenir anlamı da çok güzel belki siz de düşünebilirsiniz