Deniz94 Merhaba arkadaşlar bende fibrinojen 480 çıktı hamileliyin başından bu yana kardıo acc 100 içiyorum doktor 37de birakicaz demişdi siz aspirini ne zaman biraktiniz?birakirsam bebeye bir şey olmasından korkuyorum