Sedoossss Bugün yarım saat arayla midemin tam altı sertleşiyor belim çok ağrıyor nefesim sıkıntılı Sizce normal mi ben mi endişe ediyorum
Sonys Sedoossss haftamız ve günümüz aynı 👍 bel ağrısı değil ama olur olmadık yerlerde sertleşme ben de yaşıyorum. Doktorum ritmik olmadığı sürece normal olduğunu söyledi.
kuzeymomsss Sedoossss düzenli ve şiddetliyse gidin. Benim o haftalarda ağrılarım oluyordu, nstde sancım çıkmıştı ve açılmam başlamıştı. 37 haftalıkken de doğum yaptım
Sedoossss Ebbbr canım çok tatlı değil açıkçası çok anlam veremiyorum ama belimde yoğun bişey var anlam veremiyorum
Atye 35+2 yım 3 gündür karın ağrısından duramıyorum adet gorcekmisim gibi ama gitmedim hastaneye de hareket var bebekte ne su var ne nişan