Mewosss ah canim onu çok iyi bilirim ben . Bende de 2.ayda başladı 4. Aya kadar sürdü . O kadar berbat bi durum ki ve bunun yanında koku hassasiyeti çektim ben hala koku hassasiyeti tam gecmedi böyle fırınların yanından falan gecemem ama iştahım arttı çok şükür. Yani bünyeden bünyeye değişir aşko ya cok zor bi durum umarım cok sürmez ama bol bol meyve ye tavsiye ederim mandalina elma güzel gidiyo rahatsız etmiyo