Asii_41-anne hamilelikte böbrek büyümesi olabiliyor benimde 20.haftada ağrımıştı acile gitmiştim geçiştirdiler 34 haftalıkken daha şiddetli ağrıdı gittim dr ürolojiye yönlendirdi sağ böbreğim büyümüş ama son zamanlarım olduğu için stend takmadılar erken olsa takılırdı dediler siz haftanız erkenken ürolojiye gidin ilerleyen haftalarda büyüme varsa ve artarsa ağrısına dayanılmıyor gerçekten