Iyi akşamlar hanımlar… 34+3′deyim, Allah nasip ederse normal doğum istiyorum. 4uncu aydan itibaren haftada 3 pilates yapıyorum. Annem benden yürüyüş mesafesinde 15 dakikalık uzaklıkta, havalar el verdikçe de yürüyerek anneme gidip geliyorum. Buna ek olarak sizin önerileriniz nelerdir? Bitki çayları, hurma, vs bir şeyler deniyor ama kaçıncı haftada hangisini yapmak lazım m? Önerilerinizi bekliyorum 🥰