Ben bu ay ehliyet sınavlarına çalışmaya başladığım için ikinci çocuk planını ertelemiştik. Yumurtlamada takip etmedim adetlerim düzensiz. Sadece bir kere korunmasız oldu ondada hemen kalktım yıkandım. Düne kadar aklımın ucundan bile geçmemişti acaba mı diye. Elimde test vardı üstteki testi dün akşam yaptım alttakini bu sabah. Şok oldum ikinci çizgiyi görünce ama emin olamıyorum geçen ayda hep ikinci çizgileri gördüm ama adet oldum 🤷🏻♀️ yarın bi test daha yapcam onda da çizgi görürsem kan vermeye gitcem. Sizede sormak istedim bu kez heveslenmeli miyim 🙃