Arkadaşlar merhaba 16 haftalık hamileyim geçen gün vajinamda bi et parçası olduğunu farkedip doktoruma koştum ve rahmim ve plasentanın birbirine çok yakın olduğunu ve rahmimin aşağıya doğru baskıladığını öğrendim. Doktorum sürekli yatmamı söyledi ve ilaca başlattı. Böyle bir sorun yaşamış olan var mı acaba? Deneyimlerini paylaşabilecek