Ozgee123 27+6 haftalığım öksürüğüm var bunun getirdiği halsizlik bitkinlik var napsam acile gitsem yapabilcekleri bişey varmı
Hulyakkus Ozgee123 bende öyleyim 27 haftaligim dünden beri ağır grip geçiriyorum ateş titreme her şey var acil parol serum bir de iyotlu tuz veriyor serum şeklinde. Onun dışında ağrın olursa parol iç sadece dedi geçmiş olsun
EltAyfer Aynı durum bende de vardı Cuma günü, Cumartesi artık dayanamadım, gittim. Serum parol verildi, ilaç da verildi (bronşit olmuşum), en azından hafifledi biraz olsun şikayetlerim. Görünmenizde fayda var. Geçmiş olsun.