HD1- ben de 26+3 olacağım. Çok gerginim ya yeterli olur muyum, alışabilecek miyim falan bir sürü şey geçiyor kafamdan. Duygu durumum anlık değişiyor. Yeter ki sağlıklı olsun da geçer inşallah. Şu an böyle isem lohusalıkta Allah çevremdeki herkesin yardımcısı olsun… Umarım hayırlısı ile tez zamanda geçer bu durumlar da.