mervesu12 içinde bulunduğun dönem heyecan ve mutluluk verici olduğu kadar da mental ve duygusal olarak değişken bir dönem. Bu dönemde bedenindeki değişiklikler ve duygusal geçişler seni negatif düşüncelere itiyor olabilir ama unutma ki bu düşünceler sadece geçici ve gerçek seni yansıtmıyor. Bu yüzden üzülme ve suçluluk hissetme . Sakin ol, iyi şeyler düşün ve bebeğinle konuş, onu aslında ne kadar çok sevdiğini söyle🌸💜