Ceylanceri Arkadaşlar selam doktorum bu hafta ciger geliştirici iğne olmamı önerdi aranızda daha önce olan var mı kaçıncı hafta ızdamoldunuz ve yan etkisi oldu mu?
gbdl2023 Ceylanceri 29 haftamda 24 saat arayla 2ser doz oldum bebek hareketinde azalma dışında bi yan etki olmadı
Likayolcusu Ceylanceri yaptırmak zorunlumu acaba benimde ikiz yapayanlar veya yapanlar faydasını görmüş mü?
Mrv_mlk Ceylanceri iyi ki oldum dediğim iğne . 30.haftada oldum 2-2 4 iğne 12 saat arayla çift yumurta ikizlerime. 35 haftada doğurdum şükür kuvezde kalmadık nefes sorunu olmadı
Morning-star Ceylanceri Haftada 24 saat arayla 2ser doz yapıldı. Doktor garantiye almak istedi aslinda. Herhangi bir yan etkisi de olmadı ☺️
Zeynep1954 Ben tam 34.haftamda acilden yatış yaptim erken doğum riskine karşı 24 saat arayla 2 doz yapıldı. (İkiz degil)
kuzeymomsss Ceylanceri 35 haftalıkken olmuştum, bir problem olmadı. 2 doz şeklinde olmuştum, fakat 24 saatten kısa bir sürede olmuştum
Beyzacan Ceylanceri 32. Haftamda 24 saat arayla 2 doz oldm. Sadece 2 gün falan bebek hareketlerinde biraz azalma oldu. Sonra normale döndü. Erken doğum riskim nedeniyle doktorum olmamı istedi. Şuan hiç bir problemimiz yok çok şükür.