Selam anneler🙋🏼♀️ geçtiğimiz hafta doktor kontrolünde doktorun rahim ağzının kısalmaya başladığını bir parmak açıklık olduğunu çatımın normal doğuma müsait olduğunu söyleyerek beni eve geri yolladı bir hafta daha bekleyelim diyip. Bu gün itibariyle 39. Haftayı bitirdik artık. Geçen hafta bu hafta içinde doğar bence doğmazsa suni verip deneriz demişti. Fakat benden ne bir ses ne bir hareket😞 sadece bütün hafta karnım taş gibi sertleşti hiç yumuşamadan geçirdim bu haftayı 🥺 dün sabaha karşı 5 ti uyuduğum çünkü dehşet bir bel ağrısı yaşıyordum. Yarın doktora gideceğim. Bebeğim hala doğmadığı için beni artık doğuma alsın istiyorum. Bunu doktoruma dile gelsem alır mı sizce? Annem gurbette ona göre çıkıp gelecek kadın. Eşim 1 aydır işlerini erteliyor şehir dışında işleri var her an bir şey olabilir diye durduruyor hepsini. Bana daha önce erkenden kanala girdiği için 35-36 yı görürüz doğar demişti yani ben yaklaşık bir buçuk aydır doğum bekliyorum bu süreç beni de yordu. Her arayan ne zamandır bekliyoruz hala doğmadı mı diyor insanlara yalan söylemişim gibi hissediyorum bu defa da . Doktora beni eve yollama başlatalım doğumu desem sizce kabul eder mi? Dayanamıyorum artık 🙄