Aysenur46- inan bende öyleyim bak detaylıda çıktığında doktora 30 u görsem yeter dedim rahatlıkla görürsün dedi. Dikişim falan yok önce Allah sonra progestan var. Bugün gititm kontrole 1.5 mm daha kısalmış ama ona rağmen sıkıntı yok 2 haftada 1 mm çok iyi dedi çok hızlı bş kısalma değil dedi. Bu şekilde sürekli kısalırsa ne kadar gider dedim 34-35 e rahat gelirsin ve ona rağmen gününde 37-38 de bile doğabilir belli olmaz dedi. Kendini yorma yat dinlen gerisini dua et Rabbime bırak 27 olmuşsun maşallah 2-3 hafta daha dayan inşallah bişey olmaz. Ben 24-4 üm daha bende bi 30 a gelsem herşeyi salıverip oh diycem 🙂