Sinem0135 Zhatunoglu kuzum benım de kese etrafına kanama alanım var ama benim büyüktü . Ve kanamam da olmuştu . İğne hap ve vajinal ilaç alıyorum . Neden olduğunu bilmiyorum sadeve düşük riskin var dedi bana hep gittiğim doktorlar
Mlke987 Zhatunoglu bende görmedi ama olmaması içib kan uyuşmazlığı iğnesi oldum ve kanamam var diye progestan verdi doktor
Zhatunoglu Sinem0135 çook geçmiş olsun sağ salim alırsınız kucağınıza inşallah. Aynı haftada mı göründü kanama sizde de. Bir de bizim kan uyuşmazlığımız var iğne dediğiniz uyuşmazlık iğnesi mi
Zhatunoglu Sevgi56 hayır hiçbir şey yok. Küçük gördü zaten ama 1 hafta daha bekleyelim dedi. Cuma günü tekrar gideceğiz. Progestanı ilk öğrendiğimizden beri 3 haftalıktan beri içiyorum zaten nolur nolmaz diye
cansualtikulac Mlke987 kuzum benimde aynı şekilde uyuşmazlığımız var iğne oldum kanamam var ilaç kullanıyorum senin geçti mi?
Sinem0135 Zhatunoglu amin canım.Allah razı olsun 🤲🏻 ypk o da düşük için proloton iğne ve duphason diye bir ilaç yazdı progestanın yanına . Kese etrafında kanama neden olmuş hiç bir şey demediler . Daha önceki kaybımda da vardı ama onda böule kanamam yokdu lekelenme bile olmuyordu . Bunda hem var hem kanamam oluyor
1234G Benimde kesemin etrafında kanama Alanı oluştu geçen gün baya kanamam olmuştu bir gece hastanede yattım yoğun tedavi gördüm kanama alanım yok oldu şimdi Duphaston kullanıyorum ve evde yatıyorum WC harici kalkmıyorum