ZeynepFatih çok zorlu oldu benim dogumum açıkcası 😕 sabah suyumun gelmesiyle acil bi şekilde geldik açılma 2 cm agrı çıkıyo ama birşey yoktu sonra aralıklarla açıkmayı kontrol ettiler olmadı suni sancı verdiler biraz onunla bekledim agrılarım hafiften başladı 4 cm açılmam oldu ama suni sancı verdikçe bebegimin nabzı düştü açılmamda olmadı sancısız o yüzden acil bi şekilde sezaryana alındım ama çok agrım var ama bebegim sağlıklı çok şükür şu an 🙏😊