Hanımlar merhaba 27+5 hamileyim afedersiniz inanılmaz bir kabızlık 4-5 günde 1 kere gidebiliyorum. Ama nasıl taş gibi ıkınmak istemiyorum ama macburum da rahatlatıcı doğal ilaç aldım bugün biraz çıkabildim ama nasıl acım agrım var ve çok kanamaya başladı napcam bilmiyorum siz neler yapıyorsunuz fikri olan var mı