Arkadaşlar 32+2’den selamlar…
Yaklaşık 3 haftadır ağır bir üst solunum yolu enfeksiyonu geçirdim. Hatta kan sulandırıcı iğne bile vuruluyorum. Bir anda kanım koyulaştı. Corona testm negatif çıksa bile bence aldım bir virüs.
Neyse.
Yattım dinlendim antibiotik falan şükür toparladım. Öksürük kaldı tabi Allah kahretmesin ama geçen sabah bir anda sağ kaburgalarımın orası ama sırt kısmıma doğru bir ağrı oluştu. Başta öksürdüğümde ağzıma ediyordu. Sonra fark ettim ki hareket vs ederken de ağrıyor bu meret. Sanki kaburgamı kırmışım uyurken gibi. Bir anda başladı dünden beri geçmiyor uyutmuyor da. Magnezyum vs alıyorum bu arada.
Başına böyle bir şey gelen var mı?
Bu arada akciğerimden dolayı düşünmedim. Nefes alıyorum acı yok. Öksürüyorum vurulmuş gibi ağrım oluyor:D Karaciğer değerlerim 10 gün önce normaldi. Safra kesem yok. Hani bunlarıda yazayım dedim :)