Melikeeeeee1107l8 23+3 te karin ağrısı norma mi kızlar 2 3 saati karnimin alt kısımları ağrıyor sizce normalmi
ycl4644 Melikeeeeee1107l8 Ben de 16+5 günlük hamileyim bu günlerde de ara ara kasık ve belim ağrıyor yarın hastane randevum var ama gitmeden sizlere de sormak istedim. Size de çok geçmiş olsun 🌸
efeduru Melikeeeeee1107l8 bende 24um geçmeyen ağrılar normal değil canım saniyelik olması normal seninki nasıl
ycl4644 Melikeeeeee1107l8 Son 1 hafta kadar böyle oldu benim de normal diye biliyorum ama daha iyi bilgili anneler bize yorum yapacaktır siz yorum atınca bende sormak istedim ilk bebeğim çünkü rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah bu günlerimizi de sağlıcakla atlatırız Allah’ım evlat isteyen herkese de nasip etsin inşallah 🤲♥️ ayrıca içiniz rahat etmeyecekse erken gidin çok geçmiş olsun tekrardan 💐
Nk06 Kesik kesik olan ağrılar normalmiş ama uzun süren ağırlar sıkıntı,19 haftalığım o sıkıntıyla gittim rahim ağzıma bakıldı kapalı dediler ,3 gün sonra kanamam oldu karın ağrısı ile gelen şükür sağlıklıyız rabbim yaşatmasın bir daha