Meervenurrr Ftmssnle Ben yaptim Funda hanımda hastaneden hemşirelerden doktordan cok memnun kaldım emzirmeyi yapamadim ve kanım düşük diye 2 gece kaldım gecenin yarısı hemşire bebegi emzirmem için yardıma geliyordu 🥰
Dacmnt Ftmssnle Gülçin hanımda bir çok yakınım doğum yaptı çok memnun kaldı herkes bende gitmiştim çok ilgili bir doktor her ihtimali titizlikle değerlendiriyor.
Ftmssnle Meervenurrr bende funda hanım takipliyim şuanda ama kararsız kaldım devlet hastanesi mi yoksa özelde doğum yapmak mı