Sevda06_05 illa 10. Güne kadar beklemek gerekmezde en az bi 3-4 gün geçmesini bekleyin öyle test yapın diyorlar garanti sonuç için. Ben memleketimde köydeydim gecikmem oldu köyde olduğum için test alıp yapamamıştım birazda ihtimal vermemiştim 3-4 gün gecikmelerinim oluyordu ama baya bir hafta geçti şüphelendim artık 8. Gün gidip test aldım anında ikinci çizgi çıktı kan verdim ertesi gün 10 bin küsür çıktı sonucum. Eğer kendi evimde olsaydım belki bu kadar bekleyemezdim bile iki üç gün geçsin yapardım yoksada umutlanmıyım diye yapardım ama böyle zorunlu beklemek iyi oldu hiç değer yükselsin kese görünsün diye beklememe gerek kalmadı keseyide hemen gördü doktor ilk kontrolumde. Öyle işte baya uzattım kusura bakma😂😂