aysenur-y1 Merhaba kese içinde ve dışında kanama alanı olmamasına rağmen neden sizce kahverengi lekelenme olur?
burcuali38 aysenur-y1 merhaba 👋 bende 6+3 haftalık hamileyim az önce lavaboya girdiğimde peçete koyu kahverengi leke gördüm. Kızıma hamileyken de düşük riskim olmuştu o yüzden korktum açıkçası. Umarım kırmızıya dönmez kanamalarımız 🙏
Tugceee95 aysenur-y1 12 haftalıkkrn bnmde olmustu doktorum cok ayakta kalıp yorulduysam yada ılskıden dolayı olmus olablr demstı ama bır gun gormustm snra gectı
Mlke987 aysenur-y1 bende de oldu tam bir sebep söylemedi doktor progestan verdi ama hala devam ediyor kahverengi leke gelmeye