Betulaa 28 haftalık hamileyim, cumartesi sabahı bacağıma üst üste Kramplar girdi, şu an sol bacağım hala ağrıyor ve giderek şiddetleniyor sanki. Magnesium ve calcium da düzenli kullanıyorum. Daha önce başına gelen ve ayrı bir ilaç kullananız oldu mu ?
YagmurAnnesi Betulaa hamilelikte diş ağrısı ve kramp kaçınılmaz malesef canım 🤷🏻♀️ Muz kaşar peynir maden suyu da tüket onlarda da magnezyum var
Boymomm Betulaa bende 28 haftalığım 2 gün önce benim de sağ bacağıma kramp girdi yeri hala acıyor 🤦🏻♀️
Tufutufu Betulaa sanki kramp girdiğinde oradaki damara mı kasa mı diyeyim zarar veriyor. Aynı durumu geçen haftalarda çok yaşıyordum. En az 3-4 gün ağrısını çekiyorum sonra geçiyor yavaş yavaş
Shedaay Betulaa bende 32 haftalık olacağım bikac hafta önce aynı durumu yaşadım 3. Günden sonra geçti ağrı
Betulaa YagmurAnnesi Tüketiyorum zaten ama nafile. Ben kramp girmesinden değil de 2 gündür bacağımın ağrımaya devam etmesinden dolayı endişeliyim , normalde öyle uzun süre ağrı kalmaz
Buseort Betulaa aynisi bendede oluyor , bir hafta kramp gren bacağimin hala taş gibi olduğunu bilirim ama geçmiyor malesef
papatyannaa İlk gebeligimde topal kalicam sanmıştım bacagimdan kalcama kadar kramp girmişti ve doğum yapana kadar geçmemişti. Magnezyum ilacı düzenli kullanmıştım ama olacak oldu mu yine oluyor. Şimdi şükür yaşamadım öyle bir şey bol yürüyüş yapmak iyi gelir düşük tehliken vs yoksa veya hafif egzersizler. Ödem toplayınca da insan kaskatı kesiliyor. Eşiniz kremle masaj yaparsa rahatlayabilirsiniz
Betulaa papatyannaa ya haftanın en az 6 günü yürüyüş yapıyorum ben, eşimde tam o sabah şehir dışına çıktı aksilik işte :/