Elifffyusa yani 1. Derece yakınım olmadığı sürece ben magnet dolabıma asmıyorum şahsen 🙈 magnet açacak olursa işime yarayacağı için asarım o ayrı ama mesela foto vs tarzı bence kullanışlı değil.
İlk doğumumda kızıma kayınvalidemlerde mevlüt yaptık hem küçük yasin, tesbih koydum küçük çantalara onu dağıttım, hemde ayetel kürsi Ve nazar duası olan magnet yaptırmıştım gelenlerin en çok yasin hoşuna gitmişti. Hatta aradan 5 sene geçti nerdeyse hala o dualı magnetleri görüyorum bir çok kişinin dolabında….
Şimdi de lokum kutusu alıp içine lokum koymak istiyorum. Duruma göre belki onu bile yapmam 😂