Cyln1 Mrb kızlar 11+3 günlük hamileyim medivia hastanesinde Dr. Serpil özene ilk defa gidiyorum Nasıl bi doktor hiç bilmiyorum bilgisi olan varsa paylaşırsa çok sevinirim.
aslihansinem92 Annem ve teyzemler senelerdir serpil hanima gitti canım. Bende suan 25+5 haftaligim ve basndan beri serpil hanima gidiyorum.aile doktorumuz oldu. Kendisinden cok cok memnunum 😊
aslihansinem92 Hilalakcay3401. 8 ay once bi arkadsm orda dogum yapti soyledigine gore normal 2000 sezeryan 2500 istege bagli sezeryan 3500 dedi. Ama ben kendi doktorumla henuz konusmadm muayeneye gittgimde konusucam