Kızlar normalde gebelik boyunca günde 1 kere büyük tuvaletime cıkabildim o da hep sabahları. Suan 36 haftadayım ve 3 gündür günde 4 kere falan tuvalete çıkıyorum. Bi kaç yerde bunun vücudun doğuma yaklaştığını gösterdiğini okudum sizce doğru mu? Bir de 34 haftadan beri erken doğum riskim vardı progestan falan kullanıyorum suan..