Aysegulberen Merhaba arkadaşlar şu ara sürekli ağrım oluyor kızım 39+5 de gelmişti ama bu hiç bekleyecek gibi hissetmiyorum ikinci gebelikte erken doğum mu oluyor yaşayan var mı?
Minibebe Aysegulberen benim kızımda 41+5 de doğdu şimdi 32 haftalık oğlum hamileyim sancilarim var hatta nst de bile sancilarim 80 çıktı
merination Aysegulberen merhaba bende iki gündür bu durumu yaşıyorum ilk kızım 40+0 da doğdu ikinci 32+1 2 gündür sancım var geciyor düzenli olmuyor takılmıyordum ama dün baya baya uzun sürünce korktum ilk kez yaşayan varsa bende takipte kalayım
Meed Aysegulberen benimde ilk kızım 40+5 ikincime hamileyim bugün 33+2 10 gündür sadece yatıyorum tuvalet hariç hiç kalkmadım kısalma ve açılma var erken doğma riski çok yüksek doktor ciğerleri gelişene kadar bari dursa dedi 🥹
Minibebe Aysegulberen kafası yukarda olduğu için ağrın şancin olur dedi doktorum şuan bile bel kaşık ağrım var
Aysegulberen Minibebe hımm belki benimde öyledir o zaman çünkü yorgun olsam dinlenmiş olsam fark etmiyor ara ara ağrım oluyor
OzlmErdl Benim de belim ağrıyor kalcama vuruyor ayaklarım ağrıyor npmm gerek :( ağrı kesici içtim simdi
miracyusufveberilmoms Benim kızımda çok sancı yapıyor bana oğlumda böyle olmadım hiç bıde makat gelişli diye ayaklarını hep sezeryan dikişime sokuyor, vajinam bile acıyor 2.leri genelde erken alıyorlar 38 39 gibi oğlumda 40+1e kadar beklemiştim
Aysegulberen Meed inşallah bekler sağlıkla gelsin bebeğiniz az kalmış hiç zorlamayın kendinizi doğum öncesi dinlenme gibi düşünün valla bende korktum kısalmadan felan ama şuanlık riskli bi durum yokmuş
aysenur-1681 Oğlumu 38+3 de dogurdum su an kiza hamileyim sizin haftalardayken benimde oyleydi ustelik benimki basi cok asagida oldugu icin yürüyüşü bile yasakladı erken olur diye 39. Haftaya girdik o kadar hareketli olmama kasilmalarim sancilarim var ama kızımın gelmeye niyeti yok😅
Aysegulberen aysenur-1681 ooo hay maşallah sağlıkla kavuşun inşallah daha biraz daha yolu var az daha kalabilir ☺️