Merhaba canım ben 12li kutu olarak almıştım 😂 5-6 ay denedim ürünü hep negatıftı malesef ama gebe kaldıgım ay adetımın 2.gun gecıkmesıydı yaptıgım gıbı hafıf belırme 1 dakıka ıcınde keskın bı belırme ıle gozuktu her yaptıgım test dogru ve guvenılırdı