Birazxhayaici Kızlar yarın sezeryan olucam çok korkuyorum ya hastayım bide boğazım ağrıyor Ama artık dayanamıyorum halim kalmadı sağ salim gelir inşallah kızım bana dua edin lütfen 🙏
Nurkcy Birazxhayaici Sağlıkla gelsin bebişin.. Ne güzel yarın en mutlu, en heyecanlı gününüz hiç korkmayın 🙏🏻
Kgns Birazxhayaici benim de gebelik şekerim var sezaryen olacağım. Şekerden dolayı erken mi alınıyor bebek?
Birazxhayaici 02leyla herkese ayrı ayrı teşekkür ederim 🙏 canım gebelik şekeri yüzünden erken alacaktı hersey normal çatım dar olduğu için sezeryana çekti doktorum 😏
Berenmom Canım hiç korkma muhtemelen spinal olacaksın. Hiç agri sizi hissetmiyceksin doğum anında . Sonrasında uyuşukluk geçtikten sonra agri oluyor biraz ama agri kesici veriliyor. Şimdiden hayırlı olsun güle güle büyüt bebisini
Rosense Berenmom doğumuna 1 hafta kalmış biri olarak şöyle yazıları görmek beni çok rahatlatıyor. Umarım sorunsuz bir şekilde atlatırım ben de bu süreci… 🤍
02leyla Birazxhayaici Allah yardımcın olsun canım. Benimde ikinci gebeliğim ilki makat diye sezeryan olmuştum.
Birazxhayaici Kgns benim sürekli yüksekte oluyordu canım inisülüne basladım ama bildiğim kadarıyla çok bekletmiyolar şeker hastalarını
Hllcml Bende yarın sezeryan olacagım ama inanın cok korkuyorum yani ve en cok korktugumda sonda olayı nıye bu kadar takıldım anlamadm 🥹