Merhaba ben de 7+4 günlük oldum bugün. Benim neredeyse gebeliğimin başından beri lekelenmem var. Hatta bazen kırmızıya döndüğü oldu acile gittim telaşlanıp. Doktorum her hamilelik bir değil dedi, bazıları böyle lekelenme şeklinde geçirebilirmiş adet gibi olmadıkça ve pıhtı gelmedikçe korkmayalım dedi Progestan başlattı ağızdan sabah-akşam onu içiyorum. Arada bir kesiliyor sonra yeniden başlıyor lekelenmem. Şu aralar genelde kahverengi görüyorum o da vücutta kalan eski kanı atıyormuşuz öylelikle. Doktorum dinlen hareketlerini kısıtla ve ilişkiye ara verin dedi. Bebeğim çok şükür sağlıklı, kalp atışını duyduk, gitgide büyüyor minnoş💕🐣 Telaş yapmayın doktorunuzla iletişim halinde olun😍 Umarım sağlıkla kavuşuruz minnoşlara👼🏼🥰