Hanımlar iyi akşamlar, belki yönlendiren olur ve moral olur sizden diye buraya yazmak istedim. 🤰🏻🌷
37.hafta da çatı muayesinde bi kaç cm aciklik var bi hafta veya 10 güne doğmuş olur diyen doktor 39+2 de açıklık yok suyun biraz azalmış artık doğum da olması lazım dedi. Çünkü benim safra çamurum var safra tamamen kapanmış kötü durumdaymiş ve zehirlenme olabilirmis o yüzden doğması lazım dedi. Ee hani açıklık var demiştiniz dedim doğumu başlatacak acikliktan bahsediyorum o yok dedi. Yani anlayacağınız bebeğimin zehirlenme ihtimaline karşı artık doğum olması lazımmış.
Sancı yok açılma yok bisey yok meşhur şeyler dışında napacagim bilemiyorum. Sali günü gel bakip karar verelim dedi . Ya suniyle başlatır ya da zehirlenme riski için sezeryan alalım diycek diye düşünüyorum ama hanimlar ben sezeryan hiç istemiyorum son tahlile kadar 🥺 Simdi size şunu sormak isterim, doktor sezeryan alalım derse başka bi doktora da gorunmeli miyim? İlk gebelik endişe haliyle oluyor 🙇🏻♀️