Merhabalar kızlar bende 6+3’deyim daha yeni dr kontrolune gittik ara ara bel kasık ağrısı ve sanki regl olacakmışım gibi ağrılarım oluyor doktoruma danıştım kanama olmadığı sürece ilk 3 ayda ağrı olması normal, hatta reglinde ağrılı geçiren kadınlarda daha çok saplanılan bir durum dedi, yani sıkıntı yok, eskiler annelerimiz de bebeğin yerleşme ağrısı derdi 😂