Zeynayzey 24 haftada bebeğin hareketlerini resmen göğsümün altında hissediyorum eğilemiyorum korkuyorum bebeğe bişey olcak diye hareketleri canımı çok acıtıyor varmı sizdede bu durum normal midir acaba endişe etmem gereken bi şey mi bilemedim
Bsealc Zeynayzey gayet normal bir durum eğilmekten vs korkmayın bulunduğu sıvı içerisinde dışardan gelebilecek her türlü etkene karşı korunuyor zaten bebek
zeynepnur38 Zeynayzey 25+2 yi az önce ağlıyordum nefesim kesildi bir anda bildiğin göğsümun ordan vuruyordu. İç karnım dar karnım çok büyük ve artık bundan sonra böyle sıkıntılar oluyor mus
MinelHaapy Ben hiç yukarlarda hissetmiyorum hala göbek deliği çevresi bazen kasıklarımda hissediyorum 25+2
Zeynayzey MinelHaapy ay yok ya ben kasıklarımdada hissediyorum ama gün içerisinde yukarlarda hep bugün daha bi çıktı gibi yukarya
Zeynayzey Bsealc benim ikinci gebeliğim ilkinde hiç böyle olmamıştı ilerleyen zamanlarda hissetmiştim yukarda
Bsealc Zeynayzey her gebelik aynı olmuyor maalesef ikinci bebeğiniz bu şekilde rahat ettiği için anne karnında öyle geziyor ☺️
Zeynayzey Bsealc aman tek öyle olsun sağlıklı olsunlarda doğuma kadar sabretcez artık allah yardımcımız olsun inşallah
Bsealc Zeynayzey aminn inşallah kanama aşırı şiddetli ağrı elde ayakta fazla şişme olmadığı sürece endişe etmeyin