Dodoveannesi ben 25 yaşındayım 9 yaşından beri belirtileri var fakat teşhis koyulamıyordu.3 yıl önce çapa da teşhis koyuldu günde 3 tane kolşisin içiyordum . Ağız ve genital yaralar , eklem agrıları vardı . Hamile kalınca İlacı kendim kullanılmıcagını düşünerek kestim , çünkü diğer kızımı emzirme sürecinde bile vermemişti Behçet doktorları ilacı . Şuan kadın Doğum doktoru yine çapa da , ilacı kulllanabilecegimi hatta kullanmam gerektiğini söylüyor . Hanile olunca Behçet şikayetlerim baya azaldı . Şimdi tekrar Behçet doktoruna yönlendiriyorlar beni .