nazzlkn Kızlar hamilelikte ombre yaptıran oldu mu? Kimi doktor sakıncası yok diyor kimisi boyatmayın diyor
Hallerimvarbenim nazzlkn 12. Haftadan sonra boyanın sakıncası olmadığını okudum bugün bir doktorun paylaşımında
sonnenschein nazzlkn ombre yaparken direk oryal kullanıyorlar doğal boya ile yapılmıyor ki maske takın siz yine de yaptıracaksanız da bence
nazzlkn Hallerimvarbenim bende öyle okudum da kendi doktoruma sordum hamilelik boyunca boyatılmaz dedi🥲 bu konuda doktorlar ikiye ayrılıyor😂