Ben ilk doğumda ne krem ne kapak ikisini de kullanmamıştım biraz yara olmustu onuda tahin yağı ile haşletmiştim.
Şimdi cok övülüyor diye gümüş kapak aldım bakalım deniycez ama zaten hem kapak hem krem aynı zamnda kullanılmıyormuş ben seçimimi güöüş kapaktan yana kullandım