Rubycikolatam Doğum sonrası kullanabileceğim memnun kaldığınız bir korse markası varsa tavsiye edermisiniz ?
Yelkovan1 Rubycikolatam normal korse kullansak olmuyomu ya illa doğum sonrası korsesimi kullanmak gerekiyor normal korse toparlamıyormu
Kubukargl Rubycikolatam ben e bebekte satılan uygun fiyatlı yarım tayt şeklinde olandan aldım gayette memnun kaldım sezeryan doğum yaptım 1 ay önce karnım falan kalmadı
Kubukargl Rubycikolatam o zaman doktorunuza sormanızda fayda var benim doktorum yarım tayt tarzı korse önermişti 🙏
Brn23 Bende merak ediyorum hem doğumdan sonra hem de normal hayatımızda kullanacağımız öneriniz var mı