Şuan 7+5 hamileyim. İki hafta önce grip olmuştum serum yedim iyileştim derken bugün yine grip oldum. İlk defa üst üste grip oluyorum. Biraz bulantım var felaket şekilde başım ağrıyor ne yapsam bilemedim. Sizde bu yaşayan var mı ? 🤧🤕🤮 bu arada öğretmen okula gidiyorum çok zoorrr 🤧😢