Arkadaşlar merhaba çok ağrılı 3 tane dış basurum var 3 tane meme şeklinde. Buradaki çoğu arkadaş kantoron yağından şifa bulduğunu söylemiş. Var mı kullanıp gerçekten memnun kalan? 37 haftalığım doğumum haftaya. Sizce doğumdan sonra geçer mi? Kremler fayda etmiyor