Benimde aynısı oldu doktorlar kendi kapanır diye dikmedi enfeksiyon kapamaması için bi hafta antibiyotik kullandım. Diğer doğumunda dikerler dedi ben kavga dövüş diğer doğumu mu beklyicem ne saçma konuşuyorsunuz dedim çıktım hastaneden. Bi sene sonra doğurdum süpriz bi şekilde oldu. O zaman diktiker kapandı 😅