_almirasmom bu arada aydınlattığiniz için çok teşekkür ederim bütün sorularıma cevap verdiniz cevapsız bırakmadınız. Bir de bazı doktorlar ultrasonla bakarlar karina çok bastiriyorlar öyle bişey olmadı değil mi çünkü benim başıma geldi başka bir doktora gitmek zorunda kaldım birde kadın di canım acıdı resmen acısı 2 gün sonra geçti ağrı oldu normal kontroldu bide ama şu an ki kendi doktorum kadın ultrasonu koyuyormu koymuyor mu hissetmiyorum bile