nilceylan12 Haftadayım kızlar bugun hareketler hissetim içimde birazda sancılarım var geliyor gidiyor özel bölgeme de giriyor gibi yaşayan oldu mu
nebakiyonkomikmi nilceylan12 Seninki daha çok gaz sancısı gibi duruyor canım bağırsak hareketleri de olabilir bebek harekeilti nabız atar gibi pıt pıt minicik oluyor
Ahsenveannesi nilceylan12 rahim büyüdüğü için oluyor o sancılar özellikle ben hapsurunca kasıklarım yirtilacak gibi oluyor 😅
Makarnaasigi nebakiyonkomikmi geçen biri guruldama ve titreşim gibi hissediyorum demişti 😂Anlatamadım yapamadım 🥲
Makarnaasigi nilceylan12 Bende oyle yapmistim 😂Bagirsak veya gaz sancisini bebek hareketinden ayrit edecek kapasitesi varmis 😂Bende cevap olarak sadece tamam demistim😂Hic ugrasmadim cunku anlatsam anlamayacak🥸