Yagmur_277 Kızlar 30 haftalık oldum bazenleri kasıklarıma regl sancısı gibi ağrı giriyor normal mi sizler de böyle durumlar yaşıyor musunuz ?
Elyesa Yagmur_277 birkaç gündür bende de var genelde adet olduğum tarihte oldu acaba onunla bi alakası var mıdır 😅
Bsealc Yagmur_277 normal bebek iyice büyüdüğü için benim çocugum 30 haftalık popo geliş pozisyonundaymış doktor kasık ağrıların olabilir demişti genelde normal oluyor bu haftalarda kasık ağrısı kan leke gelmediği sürece
ecemila Yagmur_277 bende 30+4 üm bugun başladı her ağrı başlıyor sanırım ben de uykusuz geceler dönememe sırt ağrısı sanki hepsi bu hafta başladı
Linabebek1 31+2 benimde adet sancısı gibi ağrılarım var kasıklarımda sırt bel ağrısı hatta kalçamda ağrıyo arada bide bugün karnım sert bebek toplanıyo sürekli yarında devam ederse doktora gitcem kasılma mı bilemedim 🙄
Aychovsky 30+5 im ağrım olmadı. Ama agri olabilir yalancı sancı gibi şeyler yaşayabiliriz. Bunu duymuştum
BuseS-T Yagmur_277 valla benimde en zorlandıgım haftamdı şimdi 31 olduk bakalımm bizi neler bekliyor 😂
MeralP Oturarak çalışıyorum bazen kasığıma bıçak saplanır gibi oluyor ayağa bile kalkamıyorum doktorum ani hareket etme normal dedi