Senay_yilmz Kızlar 20 haftalık olduk çok şükür fakat benim göbeğim de böyle göbek altın da bir çizgi var o nedir ne işe yarıyor o benim bu ilk gebeliğim de🤭🥴
seyma9188 Bsealc Doğum yapalı 14 gün oldu hâlâ geçmedi o çizgi :) Yukarıdan kasığa kadar upuzun bi çizgi var 🤭
Ceren41 bende de var hamilelik ilerledikce kalinlasti bi tık. gobek deligimin etrafında kalp gibi bir sekil olustu hatta🤭
Ebrulicee Haftadayım bende de henüz çıkmadı. Doğumdan hemen sonra kaybolan bir çizgi linea nigra olarak da geçiyor. Esmer tenlilerde daha belli olan bir çizgiymiş. Ben beyaz tenliyim henüz çizgi falan oluşmadı