15 haftalık gebeyim idrarimi yaptıktan sonra damla damla kan geliyor doktor ultrasonda kanama görünmediğini söyledi hatta kalp atislarini dinletti herşeyin normal olduğunu söyledi idrar tahlilinde enfeksiyon çıktı ama çok korkuyorum kanamam oluyor var mı böyle olan